Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon
Automatisk betaling av faste rekningar
Kva er fordelane med avtalegiro
AvtaleGiro er enkelt, effektivt, oversiktleg og du har full kontroll på rekningane dine.
- Du blir varsla minst 7 dager før forfall
- Kontoen din blir automatisk belasta ved forfall, du slepp å betale giroen i nettbank eller i banken. (treng ikkje nettbank.)
- Du slepp purring og gebyr ved for sein betaling
- Du kan stoppe ei betaling
- Du har full oversikt over betalte rekningar i nettbanken og på kontoutskrifta
Her finn du dei mest spurte spørsmåla om AvtaleGiro! (Nets)
- Rekningane dine blir automatisk betalt på forfall i nettbanken
- Du treng ikkje vere redd for å få purringar eller dyre gebyr
- Du får varsel i forkant av det automatiske trekket
- Du kan sjølv gå inn i nettbanken og stoppe eller endre ei betaling. Da beheld du kontrollen over betalinga
Alt dette gjer AvtaleGiro enkelt, effektivt og oversikteleg!
1. Du kan inngå avtale her og nå!
Klikk på linken nedanfor, og få forslag til rekningar du kan betale med Avtalegiro.
https://pvu.nets.no/pvu-suggestions/avtalegiro
2. Tilbod i nettbanken
Når du betaler ei rekning til ei bedrift som tilbyr AvtaleGiro, vil du i dei fleste nettbankar bli spurt om du ønskjer å opprette ein AvtaleGiro-avtale. Ved å akseptere tilbodet blir avtalen oppretta. Du får beskjed når avtalen trer i kraft og får rekningar tilsendt i posten som normalt inntil avtalen er aktivisert.
3. På bedriften sine nettsider
Fleire av bedriftene som tilbyr AvtaleGiro har tilrettelagt for at du skal kunne opprette AvtaleGiro på deira eigne nettsider. Gå inn på nettsiden til bedriften, finn fram AvtaleGiro og opprett avtale med BankID.
4. Tilbod i posten
Du kan oppleve at bedrifter du betalar rekningar til, sender deg tilbod om AvtaleGiro i posten. Fyll ut svarkupongen og send i retur.
5. Ta kontakt med din bank
Dersom du ønskjer å opprette AvtaleGiro og du ikkje har nettbank, vil banken vere behjelpelig med å opprette avtale for deg.
Ja, du kan velje å ikkje motta varsel før betaling. Dette kan du sjølv gjere i nettbanken eller kontakt banken direkte.
Det kan vere lurt å ha varsel dersom du ønskjer å behalde kontrollen over trekka og kva som går ut av din konto.
Du vil også kunne sjå alle betalingane som ligg i forfallsregisteret i nettbanken.
Ja, dette er ikkje noko problem. Du kan enten gjere dette direkte i nettbanken eller du kan kontakte din bankforbindelse.
Du må opprette avtalen på nytt i din nye bank. Når ny avtale blir oppretta vil den gamle avtalen automatisk bli avslutta. Du kan sjølv opprette avtalen i nettbank eller ved å kontakte din nye bankforbindelse.
Ofte skuldast dette at det er registrert ei for lavt beløpsgrense på avtalen. Da får du melding om dette frå banken og informasjon om korleis du kan betale. Beløpsgrensa kan du sjølv endre i nettbanken, eller ved å kontakte din bankforbindelse for bistand.
Er du ny kunde må du også kontrollere at avtalen er oppretta i eigen bank/nettbank.
Bedrifta/betalingsmottakar har ingen informasjon om kva beløpsgrense som er registrert.
Beløpsgrense er maksimumsbeløpet du tillet å bli trekt frå din konto på ei enkelt rekning med AvtaleGiro. Ein anbefaler å sette eit beløp dobbelt av det fakturaen er på for å sikre at betalinga ikkje blir avvist. Du blir aldri trekt meir enn kva du skal betale.
Dei fleste bankar vil forsøke å trekke pengane frå kontoen din dei påfølgande 4 verkedagane. Dersom du framleis ikkje har dekning, vil du motta informasjon frå banken om ein alternativ betalingsmåte. Du vil kunne sjå i nettbanken at betalinga har blitt stoppa og har i dei fleste nettbankar moglegheit til å aktivere betalinga igjen.
Da vil banken kontakte deg, og du må betale rekninga på vanleg måte. Skjer dette fleire gonger bør du vurdere å auke den øvre beløpsgrensa.
Sist endra 06.02.2023 08.52