Plan for pedagogisk bruk av digitale verktøy i barnehagen Innhald og søk Søk Søk Vis innhaldsoversikt 1 Plan for dei kommunale barnehagane i Vestnes 2 Verdigrunnlag 3 Forankring 4 Digitale verktøy 5 Mål 6 Progresjonsplan 7 Barn med særskilde behov 8 Nettvett – digital dømmekraft 9 Nettressursar/lenkjer Åpne dette nivå 10 Digitale verktøy i bruk 10.1 Bruk av "Thinglink" interaktiv storybord 10.2 Vi lagar eigne forteljingar med "Puppet Pals" 10.3 Vi studerar mark ved hjelp av digitalt mikroskpo 10.4 Vi studerar tanglopper ved hjelp av digitalt mikroskop 10.5 QR-koding av jordbærhagen 10.6 Frosken som blei levande 10.7 Vi gjenskapar teikningar frå papir til læringsbrett 10.8 Vi studerar sneglen i digitalt mikroskop 10.9 På tur med GoProkamera på hovudet 10.10 QR-koding i førskulegruppa 10.11 Sommarfest med QR-kode bingo 10.12 Eg lurer på ... kva er bak QR-koden? Til dokumentforside Last ned som PDF Førre kapittel Neste kapittel 2 Verdigrunnlag I arbeidet med digitale verktøy ønskjer Vestnes kommune som barnehageeigar å ha fokus på: Digitale verktøy skal støtte barna sine læreprosessar og bidra til å oppfylle rammeplanen sine føringar for eit rikt og allsidig læringsmiljø for alle barn. I barnehagen skal alle barn få oppleve at digitale verkty kan vere ein kilde til leik, kommunikasjon og innhenting av kunnskap. Digitale verkty skal brukast pedagogisk. Les meir om dette under digitale verky. Digitale verktøy skal brukes med omhu og ikkje dominere som arbeidsmåte. Temaet skal vere styrande for verkøyet, ikkje omvendt. Ikkje fokus på mest mogeleg bruk, men best mogeleg bruk. Barna skal i størst mogeleg grad vere produsentar, og ikkje konsumentar. Les meir om dette under digitale verkøy. Ved bruk av digitale verktøy skal personalet vere aktive ilag med barna. Personalet skal utøve digital dømmekraft og bidra til at barna utviklar begynnande etisk forståing knytt til digitale medier. Les meir om dette under nettvett - digital dømmekraft. Førre kapittel Neste kapittel